Whatever you like
2009-04-27 / 18:50:47 / Allt om inget

Så var APU vecka 2 igångdragen då och idag har man som vanligt göra rent några akvarium, satt namnskyltar på lite akvarium , gett fåglarna mat och vatten och en massa annat småskit. Känns som att denna vecka också kommer att gå bra, har ju en extra dag ledigt också va faen (y). Nu sitter man här och leker lite i photoshop och ska snart gå och ta mig en dusch.

Måste bara säga att april har verkligen gått snabbt, känns som att de var nyss de var aprilapril och nu är de snart första maj och valborg! Alltså tiden går ju faen snabbare och snabbare ju äldre man blir , och de värsta är ju ändå att då man har som roligast så springer den iväg extra snabbt också (; Aja sånt får man ta

Hade dock också tänkt ta en promenix idkväll men eftersom att väderet är väldigt... blött så skippar jag nog de och ser efter imoorgon istället om vädret är på bättre humör (: Nu slänger jag in lite blider från gårdagen då jag var men "En Elin" på stallet, kommentera gärna de! Simma lugnt

Zarabergh

 










0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: