Don't fall, just be who you are
2009-08-17 / 17:59:55 / Allt om inget

Tjenis penis, sitter och försöker smälta maten som jag åt nyss och kollar lite bloggar. Tänkte berätta lite om gåragen och dagen. Igår var jag då med Elin hela dagen, vi chillade som faen, var hos Zita, åt blåbärspaj och lekte med datorerna samt såg film. Vi somnade kanske kring 3 och vaknade klockan 12 av att pappa ringde och väckte oss.

Vi åt då frukost sedan for vi och hämtade ypp nå grejer så Elin hade kvar ute på betet och efter det for hon hem och jag städade upp i mitt rum och satt mig för att läsa lite blogg, prata med min panda och även äta middag.

Nu däremot har jag tråkigt som faen. Överväger att dra in till stan och hämta ut pengar men vet inte om de var någon idé egentligen eftersom jag känner mig ytterst trött och lat just nu xd. MEN det finns ju en dag imorgon också (förhoppningsvis, om nu inte världen hinner gå under, villket jag  tvivlar starkt på) så om jag inte skulle ha orken idag blir det nog av imorgon.

Men nog svammlat, gå ut och lek nu och njut av dessa sista dagar av sommarlovet.
Det ska då jag göra i alla fullaste fall (:

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: