(empty)
2009-08-01 / 17:35:41 / Allt om inget

Gaah, är på en hel mysko humör just nu, vet inte vad de är! Måste ta mig till och göra något nu, men först lite om min dag.

Det började med att jag vaknade klockan två av att mamma kom in i mitt rum och förklarade att jag inte fick sova mer för klockan var snart två, så jag stapplade upp och insåg då att klockan verkligen var två! Gjorde frukost och åt samt tog mig en dusch sedan ringde jag min Alex och la mig i solen för att steka ett tag!

Låg där i ca 1timma kanske sedan gick jag in och satt mig vid datan och knapprade runt lite på internätet. Så de var min dag det. Kort och väldigt intensiv (; Men nu börjar min mage ropa på mat och jag orkar inte sitta still så mycket till så jag DRAR NU, Tjing!

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: