It's in my nature
2009-08-27 / 20:28:49 / Allt om inget

Idag for mamma och pappa till grekland, eller dem for för ett tag sen rättare sagt. Fuskigt, vill också ha sommar lite längre! Men det är chill ändå, ännu är det i alla fall inte vinter.

Dagen för övrigt har varit ok, har fångat fåglar, plockat maskrosblad, matat ormar, letat på internet efter nya reptiler till skolan, matat grisar och målat. Plus att jag fick se en nyfödd kalv idag (: Otur var det dock att jag inte hann se då den föddes eftersom jag åt lunch då, men fler chanser till det lär ju komma.

Nu ska jag surfa vidare och fortsätta lyssna på lite müsik!

Zarabergh

2 Kommentarer
alex:

snyggt de blev <3



SKRIVET DEN: 2009-08-27 KL: 22:20:33
SARAAA:

Hurru ;o DU TOG INTE DEN GRÅÅAAAA



SKRIVET DEN: 2009-08-28 KL: 16:25:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: