The lion king
2009-08-29 / 14:47:35 / Allt om inget

Alltså jag måste bara säga att det finns nog ingen och då menar jag INGEN barn/disney film som kan slå min absoluta favorit någonsin. Och det är Lejonkungen, disneys genom tidernas bästa film! De kommer aldrig någonsin att kunna göra en så storlagen film som den det kan jag lova.

Älskar verkligen denna film och har gjort det sedan jag var hur liten som helst då jag kunde sitta och kolla på filmen flera gånger på raken varje dag! Det är nog det mest nötta videobanden vi haft för jag verkligen avgudade den filmen. Det gör jag än idag, de är ju så hemskt när t.ex Simbas pappa dör! Musiken,handligen ja allt är helt perfekt!

Haha jodå nog har jag en blödig sida också (; Men jag hyllar verkligen denna film, dock kan jag inte tycka att tvåan är ens lite bra jämnfört med ettan. Den förstörde faktiskt ettan ganska mycket, men trean gillar jag bättre. Eftersom det handlar ju som om samma sak som ettan, fast mcyket mer Timon och Pumbaa ;D

Oj nej nu ska jag fortsätta att lyssna på lejonkungen musiken och tönta mig lite, haha, hade gött!


Zarabergh



2 Kommentarer
alex:

wiiie lejonkungen <3 älska



SKRIVET DEN: 2009-08-30 KL: 11:56:47
SARAAA:

det är inte töntigt och kolla på lejon kungen,. det är en seger :D



SKRIVET DEN: 2009-08-31 KL: 08:40:57



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: