You have a bad connection!
2009-08-02 / 22:37:05 / Allt om inget

Godkväll!
Hade nu tänkt skriva lite om min dag eftersom jag har lite ooch göra och Sara är dum som inte kan logga in på msn och skicka mina bilder. här kommer det, klara?

Okej, det började då med att jag vaknade, åt frukost och gick ut och stekte i solen eftersom idag var det ännu bättre väder än igår. Satt där i kanske en halvtimma innan jag började smsa med Sara och hon ville ha med mig till Jävre idag. Eftersom jag inte hade annat för mig nu när inte Alex kunde komma så följde jag med.

Väl i Jävre så badade vi, åt surströmming, chillade i solen, åkte båt och håvade fisk. Det var en mycket trevlig dag (: Sedan for vi till Älvsbyn och hämtade hem Saras hund och när jag väl kom mig hem så var det duschen och Ben & Jerrys som gällde! Och nu sitter jag då här och gluttar lite på nätet men funderar nu starkt på att dra mig till sägen och ligga där och prata med min Alex!

Vännen hopps du blir bättre snart så jag får träffa dig, saknar dig enormt!
Dessutom, förlåt för att jag smittade dig :( <3

Zarabergh


1 Kommentarer
sara:

jag är inte dum, jag är bara lite fräck (;



SKRIVET DEN: 2009-08-03 KL: 12:19:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: