Christmas break
2009-12-21 / 18:27:18 / Allt om inget

Ohyeah, nu är det äntligen jullov och som jag har längtat!

Dagen på skolan var inte särskilt givande, hade bara en vettig lektion egentligen av 4 så det kändes lite onödigt. På samhälls så lyssnade vi först bara på någon dikt(?) och sedan fick vi veta vad vi fick på samhälls-ekonomi provet. Fick 41/48 så jag blev då nöjd (:

Sedan hade vi lunch, pratade med syv:en om mina val till nästa termin och efter det hade vi djur i zoohandel med Ola som då var den enda givande lektionen. Vi gick igenom resten av de olika filtrerna man kan ha till akvarium och sedan fick vi testa hur man gör för att ta olika prover på vattnet i ett akvarie (bl.a pH-värdet, nitrit-halt, nitrat-halt m.m)

Sedan som sidta grej hade vi matte, som det inte blev så mycket av och efter det mentorstid och då fikade vi bara och gjorde nå "gladogram" ^.- Alltså, inte så givande!

Men nu ska jag käka pannkaka, ciao!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: