Good old times
2009-12-07 / 19:41:54 / Allt om inget

Alltså, är det bara jag som tycker att tiden går så jäkla snabbt? Nyss var det ju sommar, och nu är det helt plötsligt snart julafton och ett nytt år igen. Idag har varit en riktig grubblar dag på allt mellan himmel och jord för mig. Allt som varit har kommit tillbaka och allt som kommer att vara.

Började lyssna på en låt nyss som verkligen väcker gammla minnen, vet inte om det är bra eller dåligt. Egentligen är det inte dåliga minnen men det får mig bara att tänka så mycket, min hjärna vill liksom inte stänga av nu när allt bara hoppar upp en efter en grej.

Har så mycket med skolan nu också, vill bara gå i ide och inte vakna förens till våren. Är så grymt less så det är inte sant, men jag får väl lov att tänka positivt så kanske tiden går lite snabbare och det blir jullov någon gång. Som avslut har jag letat upp lite gammla goda låtar som kom från mina högtalare föru








1 Kommentarer
alex:

you and me <33333



SKRIVET DEN: 2009-12-07 KL: 21:45:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: