Us against the world
2009-12-14 / 19:17:58 / Allt om inget

Har en riktigt jobbig plugg-vecka har jag farmför mig nu, hemskt med sällskapsdjursprov.

Ja så var det måndag igen, usch och bläh för det. Ser inte heller fram emot veckan, bara torsdagen kanske lite eftersom då börjar vi inte förens 12.25 så då får man sig en härlig och lång sovmorgon (:

Annars då? Nej, inte alls mycket. Var med Alex i helgen och vi chillade bara på som vanligt, hängde på stan med Kalle på lördagen och kollade på Final destination 4 på kvällen.Var en sväng till stan och obs på söndagen samt spelade även Castle crashers och myste på!

Till helgen blir det förhoppningsvis att se Avatar med söt och om jag längtar! :D
Vill bara ha min älskling här hos mig nu, saknar dig baby<3

Zarabergh





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: