Three days left
2009-06-08 / 12:22:09 / Allt om inget

Jofan nu är det bara tre dagar kvar innan man får ett efterlängtat SOMMARLOV! Längtar bara ganska så jävla mycket, så jävla skönt de ska bli! Sedan drar man till Karlstad den 15:e och blir där i två veckor (: Wonderful. Har dessutom endast en lektion till sedan är jag ledig i två dagar och på torsdag är det bara avslutningen på förmiddagen så alltså har jag inga mer vanliga lektioner. Hellyeah (Y)

Idag blir det att chilla då jag kommer hem , kanske ska ta mig i kragen också och skriva mitt personliga brev som är den enda resten jag har kvar. Men jag vet inte, sista tiden innan sommarlov känns allt så lönlöst och bara jobbigt så jag får inte särskilt mycket gjort xd

Fick veta mitt betyg i Projekt och företagande idag, det blev VG som jag trodde. Det var helt ok eftersom jag ändå slappat som faen på den kursen så jag för lov att vara nöjd! Dessutom får vi veta sällskapsdjurs provet nu snart, faen om de inte blir MVG så heter jag Berta (; Haha nej men det gick då så jävla bra på de provet så jag kan nästan inte tänka mig annat! blir då sur om de inte blev så, eller nej de blir jag inte men.. ÄH!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: