You'll never going to live this down
2009-06-02 / 13:45:23 / Allt om inget

DAGENS
Humör: Jovars de är väl ganska på topp
Plus: Det är sol, har sett koruset och jag slutar snart :D
Minus: Att jag måste städa då jag kommer hem
Kläder: uppvikta jeans, linne och tröja
Frisyr: uppratt i en korvig sak
Låt: live this down - papa roach
Hur är ditt liv: Jodå de är bra (:
Vill ha: SOMMAR LOV!
Planer: städa, äta, träna, prata i tele, sova
Dagens drog: godsaker (;
Dagens måste: Treeena
Händelse: Koruset :D
Saknad: Alex <3
Ser fram emot: Karlstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!

Ids som inte skriva nå eftersom jag inte har nå kul att berätta, har slutat och så. Blir att vandra mot bussen snart och sedan hem och cleana rummet lite. Chill dag som faen och restrerande vecka kommer nog att bli de också (Y) ledog på fredag dockkkkk, fan vad najs alltså sen är de ju inte alls länge kvar tills SOMMARLOV! :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: