From where you are
2009-05-13 / 09:42:35 / Allt om inget

SItrer på skolan nu , har rast och snart ska jag gå till smådjurshuset för att ha jätte roliga sällskapsdjur med nån Mia typ. Känner inte alls taggen för skolan idag och jag var grymt jävla trött i morse också, knappt att jag tog mig upp >_< Känner mig så grymt less och vill bara ha sommalov nu, jag vet jag är gnällig men jag ids inte gnälla runt om folk så då gnäller jag på bloggen!

Sedan ska jag kanske följa En Elin till stallet idag men får se om de blir av eftersom hon är sjuk egentligen och jag vet inte om jag måste plugga på äckel anatomin heller :o åh fan vad tråkigt. Nej nu måste jag rycka upp mig ingen som vill sitta och läsa en massa gnäll inte, kan lägga ut ett roligt klipp så får man garva lite. LYSSNA för de är grymt kul.

Zarabergh

http://www.youtube.com/watch?v=50TChSN1IBc

1 Kommentarer
alex:

för mig får du gnälla hur mycket du vill <3



SKRIVET DEN: 2009-05-13 KL: 13:23:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: