My name is Earl
2009-05-17 / 21:52:01 / Allt om inget

Japp så var man hemma från Luleå city 105.6 och helgen är över, men de är snart helg igen eftersom att man är ledig halva onsdag och restrerande dagar fram till måndag (; lite najs är ju det! Så ska inte alls klaga, fast däremot har vi mycket att göra i skolan de sista veckorna vilket inte är så roligt. Har detta att göra :

- Svenska prov (nu på tisdag)
- Matte prov ( v.22 eller 23)
- Sällskapsdjurs inlämning (vecka 23 i think?)
- Projekt och företagande prov (v.23)
- Projekt och företagande rapport (v.23)


Woosh känns som om jag glömt något, och säkert har jag de med men skit samma mycket att göra är de i alla fullaste fall och jag känner ingen direkt taggen för det kan jag ju tala om. Men men får stå ut dessa sista 4 veckor nu >_< Det var väl allt för mig då, i guess.

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: