What do you do?
2009-05-04 / 17:45:45 / Allt om inget

Så var det måndag igen och jag är redan less, tänker bara på att jag vill ha sommar och lov så de är svårt att vara positiv, Men som tur var är det bara ca 6 veckor kvar , och bara tanken på det får mig att längta ännu mer! Gaah snacka om att jag bara vill att det ska bli grönt över allt och man ska kunna gå i shorts och linne, ligga och slappa och käka ton med glass, det är kärlek de.

Hur som helst så har jag en massa att göra i veckan för övrigt, bla måste jag plugga på anatomiprovet vi har nästa vecka, skaffa en praktikplats för måndag-tisdag nästa vecka och göra en massa frågor till projekt och företagande. Åh jag får seriöst ångest när jag har mycket saker och ingen ordning alls på det >_o Men det ordar sig nog med 99% säkerhet.

Sen har jag ju satt upp ett nytt träningsschema för två veckor framöver! För nu jävlar ska jag fixa sommarformen (; haha , så här ser den ut i alla fall:

Måndag: 30 min promenad.

Tisdag: Styrketräning Ben och mage + 5 min hopprep.

Onsdag: 15-30 min cykling.

Torsdag: Styrketräning armar, axlar, bröst (armhävningar) och mage + 5 min hopprep.

Fredag: 15 min löpning eller 30 min promenad.

Lördag: Styrketräning armar, rygg och mage + 5 min hopprep.

Söndag: Vila.

Vecka 2

Måndag: 15 min löpning + 20 armhävningar.

Tisdag: Styrketräning Ben och mage + 5 min hopprep.

Onsdag: 30 min rask promenad.

Torsdag: Styrketräning armar, axlar, bröst (armhävningar) och mage + 5 min hopprep.

Fredag: 15-30 min cykling + 20 stycken höga hopp.

Lördag: Styrketräning rygg och mage + 5 min hopprep.

Söndag: Vila.


Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: