Brand new eyes
2009-11-07 / 14:01:17 / Allt om inget

Okej, jag vet att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg nu men jag har helt enkelt inte orkat eftersom det mesta som har med dator att göra känns väldigt oviktigt. Dessutom har jag haft ganska fullt upp nu när jag är på praktik, tiderna är lite som de är också.

Mellan 12-19 jobbar jag och det tär som på en så när man väl kommer hem så vill man bara chilla, man orkar inte direkt med datorn då! Hittills har det i alla fullaste fall gått bra och det har varit (trots att det är mycket arbete) varit kul (:

Har en vecka kvar nu, sedan blir det skola igen. Känns inte alls så lockande men men. Sedan fick jag mig en liten överraskning i dag då jag vaknade; det snöade, massor! Det var som kul eftersom det är så grått och tråkigt annars. Nej, nu ska jag kolla lite True blood.

Älskar dig min ängel, har haft det så bra i veckan<3

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: