New moon
2009-11-22 / 22:24:39 / Allt om inget

Godkväl alla blogg läsare, kom just hem från Luleå. Känns bra att vara ledig imorgon tack vare att man var på skolan i lördags. Ja, det är sant. Jag var på skolan i lördags eftersom att det var öppet hus för blivande elever och då skulle vi tydligen vara där och hjälpa till i smådjurshuset. Gick då bra trots att jag helst hade skippat det.

Hur som helst så efter att vi slutat så tog jag första bussen till Luleå och min Alex<3 Hade en super mysig kväll med att bara chilla och kolla på Twilight. Eftersom vi skulle se New moon idag tänkte vi att då passar det ju perfekt att kolla ettan innan (:

Idag så blev det då att kolla på New moon och jag ångrar inte det! Den var jätte bra, dock tycker jag att dom har förvrängt en del saker att verka bättre än vad det egentligen är i boken, men den var i allafall bättre än ettan eftersom i ettan hade de gjort om så mycket och ändrat så mycket som det inte var i boken.

En klar femma får den ändå (y)
Och älskling, jag älskar dig och saknar dig redan så jäkla mycket, du förgyller verkligen min dag<3

Zarabergh


Och självklart blire det en bild på filmen (min favorit dessutom!)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: