Sweet seventeen
2009-11-14 / 18:22:15 / Allt om inget

Alltså jag är allt för dålig på att uppdatera nu för tiden har jag märkt. Orkar helt enklet inte med datorn längre så det blir inte så mycket blogg då heller. Så synd är ju de för alla som läser (; Haha!

Igår så fyllde jag finaly 17 då och den tillbringades först på praktiken till kl 18.00, tog då bussen hem Till Alex och drog en snabb dusch samt fick mig en tårtbit som hans mamma köpt till mig, så snällt! Efter det så for vi iväg på bio och kollade på 2012 och snacka bra effekter :o Dock hoppas jag verkligen inte att något sådant kommer hända den närmsta framtiden, mycket bra var den i alla fall.

Sedan idag då så tog jag bussen hem och senare på dagen så kom lite folk och fikade samt att jag fick lite grejer då och en hel del grattis. Har nu just ätit och ska nu slå mig ner och kolla på tv.

Avslutar med 2 bilder på alla saker jag fått då också (; 

Zarabergh




Min älskade die facebook die, tack älskling<3




1 Kommentarer
alex:

grattis igen <3 haha



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 14:52:55



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: