That's so great!
2009-11-30 / 10:22:09 / Allt om inget

Fick en trevlig överraskning imorse då jag kom till skolan, det visade sig nämligen att Antia var borta idag så vi hade inte henne nu på morgonen. Det var en sak, sedan var det så att Micke också var borta så vi hde inte heller honom idag. Då fick det bli Ellinor som (somvanligt) fick hoppa in istället och då sa hon att vi kunde ha engelska fram till lunch, sedan fick vi sluta! Det var den andra saken då (; Gissa om jag blev lycklig!

Skönt med en kort dag måste jag säga, då man kan gå och lägga sig när man kommer hem igen (Y) Vilket gillas starkt, har ju ett jobbigt prov att träna på i veckan så det är bra om jag får lite extra tid så jag orkar. Dessutom var jag så trött i morse så det skadar nog inte att jag vilar en timma eller två ;D

Nej, nu ska jag försöka bli klar med min short story som handlar om när svampbob mötte tomten, ciao!

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: