Try not to wake me
2009-10-29 / 14:35:23 / Allt om inget

Yeah, seg och boring dag ja. Har storstädat mitt rum och satt mig just här för en paus.
Har egentligen ingenting roligt att skiva så jag sätter punkt här.

Alexander Mattsson, jag saknar dig baby<3

Katjakaj och Bentebent<3
2009-10-25 / 19:14:44 / Filmklipp

Hahahahahaha, det går ju inte annat än älska det.

Dock är det bättre med Lennart Jäkel men det funkar så här också (:

Lägg märke till de bästaste ljudeeffekterna (Y)


This is it
2009-10-25 / 12:59:49 / Allt om inget

Fan, vet inte vad jag ska skriva... kände bara att jag behövde skicka iväg ett inlägg (:

Kan i alla fall meddela att jag börjar att bli frisk igen, har varit sjuk sedan i fredags då jag hostat och frusit en hel del. Men nu idag så känns allt mycket bättre så jag tror snart jag är frisk! Skönt är det eftersom jag hatar att vara sjuk.

Har inte gjort så mycket annars i helgen, bara chillat och tagit det lugnt (har ju som inte orkat så mycket mer), kollat Burn notice, pratat med älskii och sovit. Och dessutom fick man ju sova en extra timma idag, för nu är det nämligen dags för vintertid och klockorna ska tillbaka en timma. Men inte klagar då jag ;D

Nej, nu ska jag kolla klart de sista avsnitten på Burn!

Zarabergh


Break day
2009-10-23 / 09:39:58 / Allt om inget

Fy och helvete vad jag är trött, mina ögon gör ont och jag orkar seriöst inte tänka. Att sedan ha småföretagande direkt på morgonen hjälper ju inte precis heller.

Idag är det i alla fullaste fall sista dagen innan lovet börjar, kunde ju som inte bli skönare (; Ska bli så himla skönt med en tids ledighet, det är ju som väldigt behövande!

Nej, nu slutar vi snart lektionen så och jag orkar inte knappa ner på mobilen, trevligt lov!

Zarabergh

Forever and always
2009-10-21 / 21:29:51 / Älskade föralltid

Idag blev har jag och min underbara ängel varit tillsammans 2½år <3
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag, många fler år ska det bli också!

I'll give my own time
I'll give my whole life
I'll give my only light,
just to heal you

<3


Without you i'm dying
2009-10-20 / 13:17:40 / Allt om inget

Åh så jävla segt.

Orkar inte med att skiva egentligen men bara för att jag inte kan komma på mer att skiva på min skrivuppgift för tillfället så slänger jag väl in ett inlägg.

Känns som om jag har en jävla massa att göra också innan lovet, för det är ju fan lov på fredag! (Y) Det känns som väldigt skönt, välbehövande också... fast det är det alltid med lov, haha.

Men nu ska vi se vad jag då har att göra;

- Djur i park prov (imorgon)
- APU brev
- Skrivuppgift om våld
- Och något mer som jag inte kommer på.. typ!


Hmm, okej. Det kanske inte var så mycket att göra ändå. Men det känns som det ändå :( Buhu.

En sak till, Jag saknar dig min ängel <3


Zarabergh


Boring
2009-10-19 / 12:11:37 / Allt om inget

Rubriken talar.

Helt enkelt boring, känns allt nu.
Erkänn kul?

>_o

New again
2009-10-16 / 19:05:45 / Allt om inget

Jo, nu har jag allt designa om bloggen lite igen. Egentligen var det ganska onödigt eftersom jag inte ens var less min gammla, men jag har så otroligt tråkigt så jag måste sysselsätta mig men något... och då blev det att göra om bloggen!

Har nyss ätit god middag, blir väl att kolla på idol på en timma och sedan typ gå och lägga mig eftesom Alex inte får komma för dumma svininfluensan så har jag inget bättre för mig :( Hatar det. Hatar att inte kunna träffa honom.

 Jag saknar honom så grymt och klarar inte en enda helg utan honom<3

Zarabergh

I feel like I’m losing my mind
2009-10-15 / 22:38:37 / Ord från hjärtat

Just let me clear my head
I think I’ve had too much

BLAAAAAA
2009-10-15 / 15:32:34 / Allt om inget

HAHAHAHAHAHAHAH Lazer collection 4


Takida - too late
2009-10-14 / 20:17:07 / Musiktext

It’s not too late, It’s not tomorrow
Let go of the hate, let go of your sorrow

Inpatient raid, hoping to see you
Please don’t escape, I want to hold you

Cause the one thing I have is a burden to bear
Remorse is haunting, I swear

Keeping the faith, but wonder of lonesome
Frustrated again, it feels so wrong

Restless wait for something that’s over
Trying to rate, trying to be sober

I want to wake up with you
Hold me close when I’m here
All the things we been through
Before it’s too late, be mine

By nightfall you call, I must be dreaming
Empty walls, empty feelings

A demon of fear kills the big wild
Shameful tears, soon it’s alright

I’m leaving tonight, the loneliest ride
Our love is gone for all time
Calling the cold ones
All I have

Now It’s too late, now It’s tomorrow
I cannot hate, let go of my sorrow


Breaking dawn
2009-10-14 / 19:57:50 / Allt om inget

Nu har jag äntligen lät ut Breaking dawn! Glad är jag för den var så himla jätte bra och det är nästan så att jag har lust att läsa om alla böcker igen, haha. Helt perfekt slut. Åh, vad jag vill veta fortsättningen nu!

Sedan en annan grej... jag har helg nu (;

"Then we continued happily with this small but perfect part of our eternity."


Nice not
2009-10-12 / 12:16:26 / Allt om inget

Nej, inte najs att vi inte hade någon första lektion idag... hade alltså kunnat haft sovmorgon tills halv ett! Men sånt får man lov och ta, ska inte sitta och gnälla en massa nu.

Åt lunch för ett tag sen, sitter nu med Matilda uppe i biblan och leker på ansiktsboken (men eftesom att den här datorn inte har den senase flash playern så funkar typ ingenting). Ska gå snart och ha samhälls lektion med Anita, yeah, sedan har vi djur i zoohandel dock så det gillas (:

Men nu orkar jag inge mer, tack och hej!

Zarabergh

Halo master wtf
2009-10-10 / 19:09:55 / Allt om inget

Bara för att jag har skillsen i Halo?




Weekend break!
2009-10-09 / 13:39:26 / Allt om inget

Jag fick en del klagomål idag på angående mitt sista inläggs rubrik av en viss person (inga namn nämda) vid namn Alexandra Wennström ;D Haha, min "smelly cat" rubrik som jag tyckte var så klyftig! Men tydligen så hade hon trott att det hade något med det jag skrivit att göra men så var icke fallet.

Ni förstår.. Jag skriver inte alltid en rubrik som passar in till själva inlägget. Det kan bero på att jag antingen inte kommer på någon bra rubrik eller att jag har fastnat på något som jag tycker är kul. Så där fick du Alex, HA!

Men nu till dagens rubrik
, det är ju faktiskt helg nu och jag är väldigt glad. En av anledningarna är ju, så klart, att det är helg, men också för att det gick bra på provet idag (: Hade alla rätt så det kändes som skönt. Sedan var det ju som en rolig lunch vi hade idag, blev en hel del skratt från min sida, haha när jag tänker tillbaka på det vi sa så börjar jag skratta igen!


Nej, nu ska jag packa min väska klart & följa med min far till Elgiganten.

Zarabergh


Smelly cat
2009-10-08 / 18:49:17 / Allt om inget

Så var det torsdag och imorgon börjar helgen om på nytt efter en rätt så lång vecka. Ska bli skönt med vila, som vanligt då, men annars får man väl se vad som hittars på när man far och gör Luleå osäkert (; Haha, nej det var dock ett skämt.

Dessutom blir det till att vara med min "Charlie the unicorn buddy" imorgon också, det ska bli fett nice eftersom det var ett bra tag sen sist! Annars var det väl inte så mycket annat, eller jo! Har ju äckligt samhällsprov imorgon som jag har suttit och pluggat nu på hela kvällen.

Jag hoppas att det går bra, men man vet ju som inte, när man har Anita som lärare så.

Zarabergh

Wow
2009-10-06 / 19:39:17 / Allt om inget

WEU, Färjestad gjorde just 2-1 mot Södertälje på hemmaplan. Det gillas väldigt starkt kan jag ju tala om!

Har inte så mycket intressant att komma med, har varit en helt vanlig dag i skolan idag med en massa jobb och slit, samt jobbiga lärare (eller en jobbig lärare). Har läst ca 3 kapitel i Breaking dawn och vill bara fortsätta, men ändå inte, eftersom jag vill ju inte att den ska ta slut. Ett dilema det där kan jag tycka. haha!

Men nej, nu ska jag kolla in ansiktsboken lite sedan ska jag kolla på lite TV, sen blir den förmodligen sängen. Oh! Där löd signalen för halvlek i hockeyn också, det får bli min signal för att detta inlägg också är slut. (;

Zarabergh

Three words
2009-10-05 / 17:52:24 / Allt om inget

Jag säger då bara det, tre stycken ord:

Jag hatar samhälls


Saturday 16.27
2009-10-03 / 16:27:09 / Allt om inget

Märker att jag inte bloggat så seriöst i veckan, har dock haft annat för mig. Eller så inte. Men nu kommer det ett inlägg för den som är intresserad ;D

Idag så vakna jag kring tio tiden efter att ha sovit härliga 10 timmar, var så jäkla trött igår så jag gick och la mig ca 12. Tidigt för att vara jag på en helg! Åt i alla fall frukost och sedan vid ett tiden for jag och mamma på stan en sväg, inhandlade 2 st anteckningsblock som jag ska ha i skolan eftersom alla mina gamla är helt ruttna och snart slut.

När vi kom hem så bakade vi en äppelpaj som vi ska äta ikväll, gött värre! Hoppas också att min Alex hinner komma efter hockeyn, hoppas också att vargarna spöar skiten ut björnarna, haha.

Nej nu ska jag.. göra något annat, så tack för mig!

Zarabergh