Saturday 16.27
2009-10-03 / 16:27:09 / Allt om inget

Märker att jag inte bloggat så seriöst i veckan, har dock haft annat för mig. Eller så inte. Men nu kommer det ett inlägg för den som är intresserad ;D

Idag så vakna jag kring tio tiden efter att ha sovit härliga 10 timmar, var så jäkla trött igår så jag gick och la mig ca 12. Tidigt för att vara jag på en helg! Åt i alla fall frukost och sedan vid ett tiden for jag och mamma på stan en sväg, inhandlade 2 st anteckningsblock som jag ska ha i skolan eftersom alla mina gamla är helt ruttna och snart slut.

När vi kom hem så bakade vi en äppelpaj som vi ska äta ikväll, gött värre! Hoppas också att min Alex hinner komma efter hockeyn, hoppas också att vargarna spöar skiten ut björnarna, haha.

Nej nu ska jag.. göra något annat, så tack för mig!

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: