This is it
2009-10-25 / 12:59:49 / Allt om inget

Fan, vet inte vad jag ska skriva... kände bara att jag behövde skicka iväg ett inlägg (:

Kan i alla fall meddela att jag börjar att bli frisk igen, har varit sjuk sedan i fredags då jag hostat och frusit en hel del. Men nu idag så känns allt mycket bättre så jag tror snart jag är frisk! Skönt är det eftersom jag hatar att vara sjuk.

Har inte gjort så mycket annars i helgen, bara chillat och tagit det lugnt (har ju som inte orkat så mycket mer), kollat Burn notice, pratat med älskii och sovit. Och dessutom fick man ju sova en extra timma idag, för nu är det nämligen dags för vintertid och klockorna ska tillbaka en timma. Men inte klagar då jag ;D

Nej, nu ska jag kolla klart de sista avsnitten på Burn!

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: