Weekend break!
2009-10-09 / 13:39:26 / Allt om inget

Jag fick en del klagomål idag på angående mitt sista inläggs rubrik av en viss person (inga namn nämda) vid namn Alexandra Wennström ;D Haha, min "smelly cat" rubrik som jag tyckte var så klyftig! Men tydligen så hade hon trott att det hade något med det jag skrivit att göra men så var icke fallet.

Ni förstår.. Jag skriver inte alltid en rubrik som passar in till själva inlägget. Det kan bero på att jag antingen inte kommer på någon bra rubrik eller att jag har fastnat på något som jag tycker är kul. Så där fick du Alex, HA!

Men nu till dagens rubrik
, det är ju faktiskt helg nu och jag är väldigt glad. En av anledningarna är ju, så klart, att det är helg, men också för att det gick bra på provet idag (: Hade alla rätt så det kändes som skönt. Sedan var det ju som en rolig lunch vi hade idag, blev en hel del skratt från min sida, haha när jag tänker tillbaka på det vi sa så börjar jag skratta igen!


Nej, nu ska jag packa min väska klart & följa med min far till Elgiganten.

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: