Without you i'm dying
2009-10-20 / 13:17:40 / Allt om inget

Åh så jävla segt.

Orkar inte med att skiva egentligen men bara för att jag inte kan komma på mer att skiva på min skrivuppgift för tillfället så slänger jag väl in ett inlägg.

Känns som om jag har en jävla massa att göra också innan lovet, för det är ju fan lov på fredag! (Y) Det känns som väldigt skönt, välbehövande också... fast det är det alltid med lov, haha.

Men nu ska vi se vad jag då har att göra;

- Djur i park prov (imorgon)
- APU brev
- Skrivuppgift om våld
- Och något mer som jag inte kommer på.. typ!


Hmm, okej. Det kanske inte var så mycket att göra ändå. Men det känns som det ändå :( Buhu.

En sak till, Jag saknar dig min ängel <3


Zarabergh


1 Kommentarer
alex:

saknar dig med <3



SKRIVET DEN: 2009-10-22 KL: 12:22:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: