Wow
2009-10-06 / 19:39:17 / Allt om inget

WEU, Färjestad gjorde just 2-1 mot Södertälje på hemmaplan. Det gillas väldigt starkt kan jag ju tala om!

Har inte så mycket intressant att komma med, har varit en helt vanlig dag i skolan idag med en massa jobb och slit, samt jobbiga lärare (eller en jobbig lärare). Har läst ca 3 kapitel i Breaking dawn och vill bara fortsätta, men ändå inte, eftersom jag vill ju inte att den ska ta slut. Ett dilema det där kan jag tycka. haha!

Men nej, nu ska jag kolla in ansiktsboken lite sedan ska jag kolla på lite TV, sen blir den förmodligen sängen. Oh! Där löd signalen för halvlek i hockeyn också, det får bli min signal för att detta inlägg också är slut. (;

Zarabergh

1 Kommentarer
Pedd0:

ANSIKTSBOKEN IS THA SHIIIIIIIIT!!!:D



SKRIVET DEN: 2009-10-07 KL: 18:52:41 URL: http://ssarahoglund.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: