Losing
2009-09-26 / 18:19:25 / Allt om inget

Hallå igen! Har inte orkat skriva så seriöst nu senaste dagarna men ska försöka få iväg något vettigt idag!

Dagen började med att jag och Alex steg upp vid tolv tilden, sedan fick jag ett sms av Kalle som undrade om vi skulle på stan något idag, vi hade inga speciella planer så då for vi dit. Väl där mötte vi upp Kalle och Davve och strosade sedan omkring där ett tag, köpte en milkshake, kollade på spel och mötte en massa Luleå fans xd

Sedan har vi bara ätit och kollat på hockey, tyvärr slutade det med 3-2 till Linköping, men hoppas det går bättre nästa gång för Färjestadarna! Men nu ska jag se om jag kan få Alex på bättre humör efter förlusten (; Cya!

Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

Du får mig alltid på bättre humör <3



SKRIVET DEN: 2009-09-27 KL: 13:11:26



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: