Waitning for the night
2009-09-22 / 20:13:23 / Allt om inget

Godkväll!
Sitter nu här och nöter lite facebook samt lyssnar på världens bästa Takida och The used, samt fösöker ta reda på vad som är en bra nybörjar reptil till provet som vi har imorgon. Ska även ta mig i matten, igen, som jag tränat lite smått på för en stund sen. Skulle verkligen vilja att mattematiken försvann från denna värld!

Men annars så har jag funderat på en tidig kväll i kväll eftersom jag typ är helt jäkla knäckt på morgonen! I morse var det inte direkt lättare att stiga upp mot för gårdagen, så jag känner att någon timma extra sömn skulle inte sitta fel. Dessutom är det ju bra att ha vilat ut ordentligt tills imorgonen så klarar jag (förhoppningsvis) proven bättre också.

Men nu har jag skrivt klart, nu blir det pet society (:

Zarabergh


1 Kommentarer
alex:

Lycka till på provet. <3



SKRIVET DEN: 2009-09-23 KL: 02:28:22



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: