Weekend is over
2010-04-25 / 21:57:50 / Allt om inget

Jahapp så var det måndag igen då, inget jag alls ser fram emot eftersom det betyder att det är 5 dagar skola innan det är helg igen. SUCK. Men man får ju hoppas på att det är en snabb vecka man har framför sig som flyter på utan en massa hinder, det vore ju allt för jobbigt.

Vad har hänt i helgen då,? Nja, inte alls för mycket, Alex har varit här och myst med mig. Föräldrarna drog ut på krogen i går så jag, broder och älskling hade huset för oss själva och då blev det en sen kväll med hyrfilm och en massa 3D pinnball! (; Najs värre.

Idag träffades dessutom mina parents och Alex mamma varandra... För första gången! Haha, vi har varit tillsammans tre år och dem träffas inte förens nu, det är som lite komiskt. Men så kan det gå då man bor i olika städer så det är inget man kan göra åt!

Nej nu ska jag dra mig mot sägen, godnatt (:

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: