We'll run untill we leave all this behind
2010-04-29 / 20:53:31 / Allt om inget

Tror inte en vecka har varit så otroligt seg på väldigt länge, helst sjukt mycket har jag längtat efter helg också så det har inte direkt gjort att det har gått särskilt mycket snabbare heller. Så fort någon har nämnt helg så har jag bara längtat mer och mer, sen har det även blivit svårare och svårare att få det ur huvudet. Suck..

Men nu är det snart helg, bara för att grans är mobbare så går vi skola imorgon, då ingen annan gör det, vi har till och med prov! Känns så där lagomt kul, men det blir en kort skoldag för min del eftersom provet är direkt på morgonen så jag tänker bara skriva provet så skippar jag samhällsen.

Så sen åker jag mot älskade Luleå och mot valborgsfirande, Iron man och förmodligen något annat skoj (: Åh, varför kan inte helgen vara lika lång som veckan är och helgen vara lika lång som helgen?

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: