Hard enough to know what I really want
2010-08-29 / 20:28:43 / Allt om inget

Sitter och lyssnar på världens bästa Plaan three och tråkar, åt nyss en bit av min hallonpaj jag gjorde igår och fösöker sms Alex som inte vill svara. Bleeh på honom.

Hade kanske tänkt kolla på lite Burn notice nu när jag ändå inte har något annat vettigt att göra så jag i alla fall kan få tiden att gå lite.

Kan ju i alla fall säga att jag var ju och såg Toy Story 3 igår med töntgänget, och den var verkligen bra ;p Garvade som fan där ett tag, den var absolut värd en klar 5:a! Sen då så när jag kom hem satt jag och drygade bra länge innan jag fick prata med Alex igen och innan jag sov hade klockan tickat iväg lite väl mycket. Oups!

Men men, idag har ju vädert varit på topp (eller så inte) och vi har varit förbi mormor och morfar för att gratta mormor som fyller år, säger grattis till henne än en gång (: Sen hamnade jag här igen för att spendera kvällen på samma sätt som efter bion igår. Fan vilket liv jag har.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: