PDOL
2010-08-02 / 19:38:33 / Allt om inget

Jag blev förvånad fast jag inte borde blivit det, PDOL levererade som vanligt med awesome musik och med riktigt trevligt sällskap!

Har headbeangat så jag haft ont hela helgen i nacken, ätit munkar, lyssnat på massor med bra musik och diggat arslet av mig, skrattat som ett psyk, ramlat och tagit dör på mitt knä, åkt massa karuseller, fått über mycket fart av en turk i virvelvinden, ätit gott (riktigt sent/tidigt under ett dygn), haft tre "campers" på min gård och helt enkelt haft så otroligt jävla kul!

Ja, det där är bara en del av allt jag kommer på just nu! Tackar som fan för denna helg och hoppas på att det ska kunna göras om nästa år igen (:

DURKA DURKA FJÄRIL!

Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

hahahaha durka durka ;)



SKRIVET DEN: 2010-08-03 KL: 19:09:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: