The time is 21:49
2010-08-18 / 21:49:09 / Allt om inget

Okej jag har egentligen inte något speciellt att skriva, men jag har som så lite att göra för tillfället så jag drar iväg ett inlägg i alla fullaste fall!

Sitter och surfar runt på internätet och lyssnar på banditen, åkte hem från Luleå idag eftersom jag har tid hos frissan imorgon ÄNTLIGEN. Mitt hår är som lite slitet efter sommarens alla aktiviteret och soliga dagar. Just det! Måste ju skriva att herr Robin "pac-man" Gerdin fyller ju faktiskt 20 hela år idag, så stort grattis (igen).

Och eftersom han fyllde år idag så for jag och Alex, Davve, Antey och Janne och grattade honom idag, det blev att kolla lite roliga videon först, käka ute på Hertsön och sedan en bit tårta att avsluta med! Dessutom fick Gerdin en jätte coowl present där man kan göra frysta glas av drickor/vatten som man sedan kan dricka ur :D Kuwlig värre!

Nej, nu ska jag dra mig och stoppa på lite Burn notice innan jag sover.
Ångesten kommer krypande så jag måste få bort tankarna.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: