Pewpew
2010-12-19 / 18:08:15 / Allt om inget

Nu har jag varit sådär duktig igen på att blogga, go me! Eller så inte, men jag har kommit in í en bloggsvaka igen verkar det som och då blir det inte mycket tid/ork till att blogga varenda dag ;p

Så.. Vad har jag för intressant att komma med då? Nada. Det jag kan skriva är väl att jag har varit i Luleå hela helgen och jag och Alex har haft Sagan om ringen marathon samt bakat pepparkakor (som blev ganska fail i början hahaha). Nu ska vi klä granen var det tänkt så jag ska dra mig till trädet och pyntet en stund CYA.

Zarabergh

2 Kommentarer
alex:

Pepparkaka massaker :(



SKRIVET DEN: 2010-12-20 KL: 09:45:54
Zebran:

Hahaha ja!

R.I.P pepparkakorna



SKRIVET DEN: 2010-12-20 KL: 21:36:17



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: