All these things i hate
2010-02-08 / 16:36:27 / Ord från hjärtat

Jag hatar då folk inte kan te emot råd, utan istället så kommer de med en massa motargument, skiter fullständigt i vad man säger eller börjar klaga på en då man bara vill hjälpa dem inför en framtid som kanske inte blir så trevlig annars.

Jag hatar folk som inte kan stå för va de tycker och känner, utan fallar för vad som hels bara för att de är så rädda att vara annorlunda och tror de ska bli mobbade på något sätt annars.  Det är så jävla vekt

Jag hatar att jag, trots att jag inte får någon som helst tack för att jag försöker, ändå fortsätter i denna onda jävla cirkel. Men det är slut nu kan jag meddela.

-

Hello miss stone-cold hearted.

2 Kommentarer
sara:

du har så rätt zara! jag blir bara så sur av att läsa de, finns dom som borde tänka ett steg längre eller rättare sagt göra något, för inget gjort men massa prat.. lesslessless! jag vet inte om jag sagt de, men jag vill tacka dig för alla gånger du ställt upp, även om jag ändå inte lyssnat helt!



SKRIVET DEN: 2010-02-09 KL: 13:42:53 URL: http://ssarahoglund.webblogg.se/
Zara:

Menar du det? Vissa verkar inte ha fått en hjärna för att tänka med, snarare typ fått den för att den ska ruttna bort.Tacka inte Sara, det är det jag är till för vet du. Stöttar dig vad som än händer! (:



SKRIVET DEN: 2010-02-09 KL: 16:27:12 URL: http://burythelies.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: