I believe in nothing but the beating of our hearts
2010-02-24 / 21:42:36 / Allt om inget



Åh, vilken dag. Mycket blandade känslor kan jag då konstatera, men en sak som är skönt är att vi inte har något mer prov nu i veckan... Sedan är de ju lov på fredag (; Så oerhört skönt och behövande. Ska faen bara chilla och ta det lungt, samt SOVA. Mina ögonlock har varit tunga som bly idag, svullna och jävliga.

Nej men nu ska jag ta och spara de sista bilderna jag har lekt ihop i photoshop, sedan ska jag ta och skicka in en av de till grans fototävling och se om man kan knipa sig en biobiljett! Vore kul i alla fall, men vi får inte annat än se hur de går :D

Zarabergh

-

I believe in nothing
Not in peace and not in war
I believe in nothing
But the truth in who we are

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: