I'm falling farther from where I wanna be
2010-02-16 / 17:48:06 / Ord från hjärtat



Fan.

Dagen kändes bra till en början men sakta kom den där äckliga känslan krypande ju längre dagen gick. Vet inte varför det känns som om jag bara vill sova bort resten av veckan men det bara är så. Vet inte varför jag känner mig på uselt humör heller, men någon anledning bör det finnas längre in i mig.

Men det tänker jag då inte gräva fram nu.. en annan gång för nu pallar jag inte det.
Hej och hopp miss happyface

-

I think about your face, and how I fall into your eyes
The outline that I trace, around the one that I call mine
A time that called for space, unclear where you drew the line

I don't need to solve this case,
and I don't need to look behind

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: