Spondylos och Ostechondros
2010-02-02 / 19:06:56 / Allt om inget

Vilka konstiga namn det finns på olika så att säga "sjukdomar". Och inte är det lätt att plugga på heller, ånej det är mycket att tänka på. Alla dessa symptomer på de olika skadorna, vad de heter, vad det är, varför det är som det är etc. Ja man får väl allt ta att plugga på ordentligt tills torsdagen då vi har provet i djursjukvård (:

Men jag tror att det kommer gå bra ändå, känns som att jag har kläm på det mesta av det i alla fall så... det är väl bara nån enstaka sak som jag känner mig lite osäker på. Men det går ju som sagt att plugga in!

På tal om prov, vi har mycket prov nu framöver också. Först på torsdag, sen nästa vecka på tisdag och där nästa vecka på fredagen + en inlämning. Hjälp! Mitt huvud expolderaaaar!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: