Vampire Diaries
2010-02-21 / 15:13:48 / Allt om inget



Snacka om att jag blivit såld på denna serie! Den är så grymt jäkla bra, satt och kollade från avsnitt 6 till 14 i streck igår kväll. Kunde inte slita mig ifrån det, varje avsnitt blev bara mer och mer spännande. Pulsen höjdes så jäkulst tack vare spänningen så jag var helt slut då jag kollat klart, haha! xd

Men nu måste jag vänta, eftersom det inte finns fler avsnitt tack vare att USA har ju självklart uppehåll för serien. Men jag får väl lov att lägga tankarna på någon annan serie tills vidare, har ju lite att kolla på exempelvis Burn notice. Blir nog att kolla det ikväll då (;

Så, ska be Alexpalexplutt att skicka några avsnitt till mig nu.
Yeah!

Zarabergh


1 Kommentarer
alex:

jobbigt att vänta :( men det finns typ 100 till bra serier :D



SKRIVET DEN: 2010-02-21 KL: 16:56:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: