Can you feel the love tonight
2010-01-17 / 00:12:28 / Allt om inget

Åh jag älskar lejonkngen! Såg första filmen igår för typ 363344 gången i mitt liv och jag blir aldrig less (; Ska nog se tvån imorgon tänkte jag eftersom jag inte orkar nu.

Idag då har vi varit till min farbror och firat att han fyllde 40 år i onsdags, det firades med smörgåstårta och en hel del galna och roliga historier. Skrattade så tårarna började rinna haha. Efter det så blev det hem och käka pizza till middag och sedan har kvällen bestått av att spela Zoo tycoon, kolla på Scary movie 2 samt pratat med Alex.

Imorgon ska jag sova ut (som idag, och det var grymt skönt kan jag meddela) sedan ska jag försöka att arbete lite matte och skriva lite på mitt arbete...möjligtvis plugga på småföretagande provet också. Men det är frågan om jag kommer orka det? Vi lär ju se..

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: