FIMPA GRAMMIS!
2010-01-15 / 21:56:42 / Allt om inget

Alltså Grammisgalan, är den sämsta galan jag någonsin sett! Helt jävla värdelös, bara en massa konstiga artister som sjunger, en massa konstiga artister som vinner och en konstig programledare och värdelöst ljud... så hemskt!

VARFÖR SÅG JAG SKITEN ENS DÅ? Jo, för att jag trodde ju att någon bra artist skulle vinna eftersom båda takida, dead by april, maskinen och Lorenz och M. Sakarias var nominerade i olika kategorier.

Vann någon då? NEJ INTE ALLS,  BARA JÄVLA KENT, LARS WINNERBÄCK, THÅSTRÖM OCH HELVETES MANDO DIAO!! Jag blir så less, samma sak varje år... och jag är ganska hunda på attt det är juryjävelns fel. För annars har svenska folket något stort utvecklinsstört fel i huvudet som gillar bajs musik.

Så, antingen fimpa skiten... ELLER FIXA UPP DE FÖRHELVETE!

Zarabergh

Skit gala, B-gala jävlat

1 Kommentarer
sara:

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN



SKRIVET DEN: 2010-01-15 KL: 21:58:05 URL: http://ssarahoglund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: