No blogging
2010-07-19 / 19:07:47 / Allt om inget

Nej alltså, jag är inte alls inne i en blogg period just nu. Orkar inte skriva helt enkelt! Det jag kan säga är att jag ha nu börja jobba (eller rättare sagt förra måndagen) och det är tungt. Inte kul att stiga upp kvart över sex varje morgon och sen komma hem fyra, det känns som så oändligt långa dagar. SPECIELLT då man (nästan) bara får måla också! :@

Ja för den som inte vet så jobbar jag ju på nolia då och hjälper till och ställa iordning för mässan som startar den 7 augusti. Så jag har 3 långa veckor kvar, men inte klaga nu! Får ju massor med cash så vafan (; Synd bara att man inte hinner få pengarna innan sommaren är slut typ, men då har jag jätte mycket pengar då skolan börjar om istället, HAHA!

Jamen, ska dra in ett inlägg med lite bilder från Karlstad också nu så och imorgon kanske lite bilder från jobbet. Men inget lovar jag då jag som tidigare skrev inte är på topp gällande bloggandet (H)

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: