You set my soul alive
2010-06-05 / 20:05:07 / Allt om inget

Eeey, nu var det ett tag sen jag skrev ett vettigt inlägg.

Få se nu då, det har ändå inte hänt så mycket intressant.. Det enda är väl att i tisdags var det kosläppet på skolan och i onsdags var vi till Lycksele med klassen också som var fett najs! Ska lägga upp bilder på det senare då jag orkar (;

Idag har jag, Alex och Simon varit till stan och kollat lite samt köpt årets första mjukglass! (bättre sent än aldrig). Det var grymt gott men som vanligt orkar jag aldrig min eftersom jag blir så jäkla mätt av de där glassarna, så Simon fick ta det jag inte orkade ;D

Sedan så for vi och åt på Thai Garden nu på kvällen, blev fritterat fläsk med ris och sötsursås och även det var väldigt gott. Hade dock ont i magen så jag åt långt ifrån upp allt, det sög ju som.

Nej, nu ska jag och Alex ta och kolla på Daybreakers!

Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

Haha så söt <3 ont i magen :( puss på magen ;)



SKRIVET DEN: 2010-06-06 KL: 17:39:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: