It messed me up, need a second to breathe
2010-03-23 / 18:46:29 / Allt om inget



Åh en sådan där tung dag som bara känns allmänt jobbig, en sådan dag har det varit idag.


Men som tur var led den dagen mot sitt slut och imorgon blir det en helvetes skönt och lång sov morgon sedan blir det havsbadet med Moa och Johanken (; Vilket kommer bli jävligt najs! Så då blir det att släppa loss lite och inte ha tankarna på så mycket annat än BADA!

Nu hade jag tänkt se om Alex har lust att skicka mig mitt Burn notice avsnitt sedan ska jag ta och skriva klart mitt mikrobiologiarbete...om jag orkar. Kanske tar de imorgon då jag ändå inte har något vettigt för mig fram tills kl 4? Ja vi får väl se hur den biten slutar, men nu ska jag lyssna lite på musik och försöka få tankarna att försvinna för en stund och bara njuta (:

Zarabergh

-

There might have been a time
When I would give myself away
Once upon a time
I didn't give a damn

But now here we are
So what do you want from me?

1 Kommentarer
Johanken:

Snart ska vi bada Zara! :D:D



SKRIVET DEN: 2010-03-24 KL: 14:54:22 URL: http://psykobitch.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: