There is no gettin' over you
2010-05-11 / 17:47:15 / Allt om inget

Åh, mätt som fan är jag. Men käner jag mig själv rätt så kommer jag vara hungrig igen om typ en halvtimma...

Vette faen vad de är för fel på mig, men så fort jag ätit så blir jag hungrig igen. Tar max en timma sen är jag lika hungrig som jag var innan jag åt. Det är som om det vore ett hål i magen där allt bara far ut! Jäkligt irriterande är det kan jag ju meddela, vandrar planlöst omkring i jakt på mat. Haha sjukt! xd

Få se nu, jo! Imogon så går jag bara halvdag i skolan sedan är det helg. Avundsjuk? Känns så grymt skönt med två extra dagars helg nu när det kommer bli ett par hårda veckor framöver med en hel del plugg. Det är vi värda! Nej nu ska jag surfa vidare lite och dunka lite mer David guetta (;

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: