Zara <3 Skola
2010-05-03 / 09:51:21 / Allt om inget

Ehe, eller så inte..
Det är skit bra också att jag är as trött och less också, samt att typ ingen är på skolan (Y) Har två jobbiga prov att plugga på i veckan också så denna vecka ser inte så ljus ut alltså!

Men jag tar mig igenom den också, precis som alla andra veckor under mitt 17åriga liv så det kommer nog att gå bra (: Jag får försöka vara lite positiv. Det är ju trots allt snart sommarlov vilket känns superb! Men samtidigt så känns det som att det kommer gå åt h-vete då de gäller pengar eftersom jag inte kommer få dem förens i Augusti då hela sommaren är över. YEAH!

Aja, nu ska jag kolla vidare och fortsätta vara sur på min cparm som gör ont utan någon anledning!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: