1 day to go
2010-11-11 / 22:26:07 / Allt om inget

Mycket man fått gjort ikväll då, ehe eller så inte! Hade tänk skriva på en bokrecention till engelskan samt börja på mina djurskyltar till djur i park men ikket! Inte för att det är någon panik med det dirket men det är ju som skönt att göra bort saker så snabbt som möjligt ;p

HUR SOM HELST från en ointressant sak till en annan, såg just klart Criminal minds och väntar nu på att min man ska ringa mig. Ska försöka somna lika tidigt som igår för det behövs verkligen! Vet inte varför men jag har varit nå så djävulskt trött denna vecka, men ändå då jag ska sova har jag inte sovit nå bra. Dock sov jag ändå hyffsat inatt så jag hoppas på en bra natt nu då!

And finaly it's friday tomorrow, then saturday... (;

Zarabergh

-

Taking hits without bleeding
I walk away without leaving
Is it one for all, or all for nothing?

Turn the page without reading
I Fill my lungs without breathing
Is it one for all, or all for nothing?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: