Because I'm reckless
2010-11-27 / 13:21:08 / Allt om inget

Helg igen och jag har äntligen fått sova ut ordentligt, vilket behövdes eftersom jag var ganska slut efter min praktikvecka. Sitter nu och lyssnar på världens bästa Papa Roach och längtar tillbaka till stockholm, önska att de kunde komma oftare till europa men inte fan gör dem det :C

Hade tänkt bara chilla och ta det lugnt idag eftersom Alex inte kunde komma då han blivit sjuk igen, och det suger väldigt mycket för jag känner att jag verkligen skulle behöva krypa ner under täcket med honom, få känna hans värme och bara myst hela helgen.. Men icket. Som vanligt ska den förbannade förkylningen komma åt honom och slå till som hårdast då jag behöver honom som mest.

Livet är som inte rättvist ibland.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: