I'm searching for the answers
2010-11-14 / 23:19:53 / Allt om inget

Fan vad helgen alltid ska gå snabbt jämt, hatar det. Speciellt när man har så roligt också :c

Har ju nu äntligen fyllt år, var fett nice det så nu är jag 18 och ingen kan komma och säga att jag är liten längre, haha! Var hemma först under dagen igår då släkten kom och grattade mig, åt en massa ficka och chillade. Sedan kl halv 4 tog jag bussen till Luleå och träffade Alex och co, vi gick först och åt på Allstars och snacka gott det var! Blev dessutom ganska överraskad för då vi står och väntar på Antey så knallar hela idol-gänget som åkt ut in där och jag kunde inte hålla mig från att skratta, kände mig fan som världens tönt haha.

Efter att vi ätit tog vi oss an lite biljard och jag kan inte påstå att jag är världs bäst på det alltså! Gick speciellt dåligt då jag och Antey var tillsammans för ingen av oss var särsklit bra så vi blev gode utklassade xd Efter det så for vi och kollade på bio "Due date" och snacka om att man fick skratta, höll faen på att dö inne i biosalongen. Så jag rekommenderar verkligen att man ska se den (Y)

Så efter det så åkte vi hem och jag och Alex myste på och spelade lite Halo och sedan var det sängen som gällde. Idag då hände inte mycket, tog det bara lungt och åt god paj på kvällen, så på det sättet har helgen sett ut ungefär och ganska så mycket!

Nu när ni vet det ska jag ta och he mig i sängen så jag inte är död imorgon då jag ska upp (vilket jag ändå kommer vara) ska försöka ladda upp bilder också från lördagen då jag fåt dem av Alex men det blir imorgon i sådana fall.

Goodnight folks!
Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

Pinsamt var det när du börja skratta -.-



SKRIVET DEN: 2010-11-15 KL: 01:28:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: