Born with nothing and die with everything
2010-10-28 / 20:14:52 / Allt om inget

Faen vad jag längtar tills 17 november, kan inte tiden gå lite snabbare!

Vill för det första fylla år, sedan att det ska bli 17 november. Men segt som satan går allt tiden vilket suger mga mycket. Aja, inte mycket att göra åt det, dessa dager kommer ju komma snart (alltså om ca 3 veckor) och då kommer jag vara så grymt lycklig (:

Btw, idag så blev jag och Johanna klar med bakgrunden till vårat terrarie som vi bygger på till projektarbetet, vilket var fett nice! Så nu är det bara att måla skiten, installera regnsystemet, fixa belysningen och stoppa in massor med grenar och växter så är det klart. DÅ KAN VI SKAFFA IN KAMELEONTERNA OCH BÖRJA VÅRAN ARTSTUDIE OCH (förhoppningsvis) FÅ EN MASSA KAMELEONT BÄBISAR

Det längtar jag också som faen till, men nu ska jag fortsätta och lyssna på min Jacoby och chilla tills Criminal minds börjar.

Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

Det är inte din jacoby -.- min jacoby



SKRIVET DEN: 2010-10-29 KL: 10:29:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: