Halloween
2010-11-01 / 00:52:34 / Allt om inget

1,2 Freddy is comming for you
3,4 Better lock your door
5,6 Grab your crucifix
7,8 Gonna stay up late
9,10 Never sleep again

Oh that's some scary shit, eller? Nu är då årets halloween här, eller säger man att den är slut nu så där efter 12 slaget? Hur som helst så gillar vi det! Har just sett Trick 'r' Treat och första Halloween tillsammans med älsk, de var bådr bra filmer fast Halloween nu är ca 30år gammal! Haha, måste säga att skådespeleriet i den filmen inte är det bästa men tack vare att det är en sådan klassisk film så är den ändå bra.

Detsamma gäller alla Fredag den 13:e filmer (enligt mig), man kan som inte klandra dem filmerna just därför de har ju som några år på nacken plus att de är trots allt är klassiska (;

Så nu ska jag ta och hälla i mig det sista som finns kvar av min Coca-cola vanilla och kanske hjälpa Alex med lite Halo-spelande!

Och glöm nu inte att försöka hålla er vakna inatt, Freddy might be coming for you..

Zara(Krueger)bergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: