LTU
2010-10-26 / 20:13:22 / Allt om inget

Idag var en rätt så chilldag, det enda som gick lite snett var ju att jag försov mig (tack vare att jag ställde klockan på 07.30 istället för 06.30) fast som tur var kom vi bara tre minuter försenad till jouren ändå ;p

Efter jouren drog vi då till LTU och var där, vi fick gå runt och kolla där på en massa saken men Jag, Johanna, Moa, Isabelle och Therese drog till teknikenshus istället och var där och lekte, haha. Träffade Alex och Kalle också en sväng innan vi åt och efter det chillade vi, drog till storheden en sväng och sedan bar det av hem!

Väl hemma la jag mig och vila fram tills 5 och efter det så satte jag mig vid TV:n som varit min vän sedan dess, så jävulskt skönt. Så nu ska jag fortsätta kolla på Simpsons och prata med Älsking.

Älskar min Alexandet mest i hela världen<3

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: